اس ام اس عاشقانه و . . .
کــلــبــهــ عــآشــقــآنــهــ آقــآ کـــوچـــولـــو لــجــبــآـز



نمیدانم چرا بیمارم امشب / سکوتی خفته در گفتارم امشب

غم اشک دلم آهسته میگفت / پریشان از فراق یارم امشب


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من منتظرت شدم ولی در نزدی / بر زخم دلم گل معطر نزدی

گفتی که اگر شود می آیم اما / مرد این دل و آخرش به او سر نزدی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جان از سحره خسته ای دارم / دل از غم شکسته ای دارم

بی تو جان رسید به لب / دریاب کز غمت جان خسته ای دارم 


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من!
بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای دوست به خدا دوری تو دشوار است ، بی تو از گردش ایام دل بیزار است 
 بی تو ای مونس جان دل ز غمت می سوزد  دل افسرده من طالب یک دیدار است.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بوی غربت می دهم اما غریبه نیستم ، گرچه می دانم که عمری در غریبی زیستم 
 روبه روی آینه شب تا سحر غم می خورم تا بفهمم عاقبت در جستجوی کیستم.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تقصیر ما نیست که بر روی حرفهایمان نمی مانیم , ما بر زمینی زندگی می کنیم که هر روزخودش را دور میزند!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هی!با توام!آی زندگی! کر خودتی! / ساده دل و خام و زود باور خودتی
بیهوده نکوش تا مخم را بزنی / عاشق بشوم؟ نه جان من!خر خودتی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 همه ی درد م این است که یـک نـفـر در زنـدگی  مـن هـست.

.

.
کـه  نیـسـت  ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امروز با غرورت باز م مرا شکستی / با ناز و قهر و کینه مهرم زدل گسستی
دانی که بی تو هیچم ای ماه  بی مروت /  باشد که بار دیگر قلب مرا شکستی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بسوزد دلت که سوزاندی دلم را /  به ویرانی کشاندی منزلم را
فکندی زیر پا احساس و شورم /  نکردی رحم،  حتی بر غرورم 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم را شبی در حضورم شکستی /  نه آینه، حتی غرورم شکستی
ندادی به خلوتگاه عشق ، راهم /  پلی بود اگر در عبورم شکستی 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شده بازیچه ای قلب صبورم شکستی عاقبت بال غرورم
به آسانی گذشتی از کنارم مثال دفتری کردی مرورم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آه ، تنهایی ما غمگین است / درد دوری به دلم سنگین است
یاد ایام گذشته به دلم / زنده بادا که چقدر رنگین است 


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بـــا این که تمـــــــام قصه را میدانی / باز آیه ی یأس پیش من می خوانی
بــــــا آن همه  تــــرفند دلم را بردی / تا بشکنی و دو بــــاره بر گــــردانی؟


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

گفتم از من مطلب دیده ی گریان تر از این / دل خونین تر و مجنون تر و ویران تر از این 
 گفت گرچه دلت خانه به دوش است ولی / دوست دارم که شود بی سروسامان تر از این .




 

گفتم نرو بی تو دلم وا نمی شود / یک پلک زدن شبی را تا نمی شود 

 رفتی ، در غربت و تنهایی دلم شکست / برگرد کسی مثل تو پیدا نمی شود .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو كسی كه خنده اش طعم زمستان میدهد / من ، همان كه ابتدایش بوی پایان میدهد

خوب میدانم كه یك شب ، یك شب بی انتها / عشق روی دستهای بی كسم جان میدهد


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


من با تو چقدر ساده رفتم بر باد / تو نام مرا چه زود بردی از یاد

من حبۀ قند کوچکی بودم که / از دست تو در پیالۀ چای افتاد


 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز باران،بی ترانه / گریه های بی بهانه
میخوردبرسقف قلبم / باورت شاید نباشد
خسته است این قلب سنگم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی بخشم تورو هرگز از آزار دلم ممنون / پرم از نفرت و کینه ازت ممنون
نمی بخشم تورو هرگز برو از خاطرم بیرون / نمی بخشم تورو هرگز برو از خاطرم بیرون

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی تو آغاز می کنم من روزهای زرد را / اشک
 و آه و ناله ها و درد را 
می نویسم بی تو بودن های من پایانم است / بی تو حامل می شوم اندوه و اشک سرد را .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یادش رفت من منتظرش موندم/یادش رفت آروم آروم میمردم
یادش رفت دلمو صدپاره كرده/ یادش رفت آره اونم یادش رفت

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میخواستمت  تورو تنهام گذاشتی برای اشكام وقتی نذاشتی دلتوفروختی به یه كسه دیگه ولی نگاهت اینونمیگه، میخواستمت ولی تونموندی،عشقم بودی ولی تونموندی،دلمو سوزوندی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو آنجا... من اینجا... نیمکتهای دنیا را بد چیده اند...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تقویم من پر از دیروز و فرداست افسوس
 که امروزی ندارم!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امشب به یاد تک تک شبها دلم گرفت! / در اضطراب کهنه ی غمها دلم گرفت!
انگار بغض تازه ای از نو شکسته شد! / در التهاب خیس ورق ها دلم گرفت!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اینقدر خودم و براش کوچیک کردم که فکر نکنه ازش بزرگترم!
افسوس که منو به خاطر کوچیکیم تنها گذاشت!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یك روز عشقت را دزدیدم
و برای اینكه جای مطمئنی داشته باشد
آن را در قلبم پنهان كردم .
غافل از اینكه روزی برای پس گرفتن آن
قلبم را خواهی شكست.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق آخر تیشه زد بر ریشه ام / تیشه زد بر ریشه ی اندیشه ام
عشق اگر اینست مرتد می شوم / خوب اگر اینست من بد می شوم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ کس نمیتونه به دلش یاد بده که نشکنه ، ولی من حداقل میتونم بهش یاد بدم که وقتی شکست با لبه های تیزش دست اونی که شکسته رو نبره ...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همیشه حرف از رفتن هاست، کاش کسی با آمدنش غافلگیرمان کند...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق رازی است مقدس. برای کسانی که عاشقند،عشق برای همیشه بی کلام می ماند؛اما برای کسانی که عشق نمی ورزند،عشق شوخیِ بی رحمانه ای بیش نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

روزگار اما وفا با ما نداشت / طاقت خوشبختی ما را نداشت
پیش پای عشق ما سنگی گذاشت / بی گمان از مرگ ما پروا نداشت 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دیگه از حال و هوات بدم میاد / از دل بی سرو پات بدم میاد
تو دیگه اسم من و صدا نزن / دیگه از طعم صدات بدم میاد
 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






دو شنبه 25 اسفند 1393برچسب:,(♥‿♥)16:17(♥‿♥)
[̲̲̅̅w̲̲̅̅e̲̲̅̅l̲̲̅̅c̲̲̅̅o̲̲̅̅m̲̲̅̅e̲̲̅̅]

^_^ Home Profile Email



اميد وارم لحضات خوبي را در اينجا سپري کنيد


[̲̲̅̅c̲̲̅̅h̲̲̅̅a̲̲̅̅r̲̲̅̅t̲̲̅̅u̲̲̅̅l̲̲̅̅a̲̲̅̅r̲̲̅̅y̲̲̅̅]

شهريور 1398
بهمن 1394
تير 1394
اسفند 1393


[̲̲̅̅l̲̲̅̅i̲̲̅̅n̲̲̅̅k̲̲̅̅s̲̲̅̅]

  • پارادکس
  • دخی
  • ابزار وبلاگ
  • خرید لایسنس نود32
  • لوگو
  • cool text
  • چیکاوک
  • چت لاو ناز
  • فتو فیس
  • عکس متحرک
  • اچ تی ام ال
  • ویژاول بیسیک1
  • ویژاول بیسیک
  • خط خطی های زهرا
  • عاشقانه ها
  • manto
  • vpn
  • اواره مرگ
  • dark girl
  • بمب خنده
  • دل شکسته
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان lovenaz و آدرس lovenaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • Archive Daily


  • [̲̲̅̅o̲̲̅̅t̲̲̅̅h̲̲̅̅e̲̲̅̅r̲̲̅̅]


    نام :
    وب :
    پیام :
    2+2=:
    (Refresh)

    خبرنامه وب سایت:





    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 51
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 59
    بازدید ماه : 760
    بازدید کل : 48344
    تعداد مطالب : 173
    تعداد نظرات : 32
    تعداد آنلاین : 1

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن

    زيباساز وبلاگ | آيکُن


    [̲̲̅̅m̲̲̅̅u̲̲̅̅s̲̲̅̅i̲̲̅̅c̲̲̅̅]




    هدايت به بالا